اجرای ۱۲۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «احمد طاهری» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: امسال هفته نیروی انتظامی را با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار گرامی داشته می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هفته نیروی انتظامی پیش بینی شده تا برنامه ها و اولویت های پلیس را  در طول سال  برای مردم در این هفته تبیین کنیم و نیز عملکرد نیروی انتظامی به سمع و نظر مردم  برسانیم.

 

طاهری یادآور شد: تلاش ما بر این است که یک پلیس نماد خدمتگذار در جامعه باشد تا بتوانیم خدمت خوبی را به مردم شریف استان بدهیم که خروجی آن اعتماد مردم باشد.

 

وی با بیان اینکه مراسم صبحگاه عمومی در ستاد انتظامی استان با حضور مسئولان ارشد استان و فرماندهای نظامی و انتظامی برگزار می شود، افزود: 120 برنامه در طول هفته نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان یادآور شد: تجلیل از خانواده های نیروی انتظامی، شهدا،جانبازان و ایثارگران، ویژه برنامه برای پرسنل کادر و سربازان، تدارک بیش از 50 برنامه رادیویی و تلویزیونی،جلسات با رسانه ها از جمله ویژه برنامه های هفته نیروی انتظامی است.

کد خبر 1102951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha