استقبال خوب اولیا و دانش آموزان از واکسیناسیون

حسین آبادی از استقبال خوب اولیا و دانش آموزان از طرح واکسیناسیون در استان مرکزی خبر داد.

«بهرام حسین آبادی» با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان و اولیای آنان از واکسیناسیون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: از دو هفته گذشته طرح واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله آغاز شده بود و خوشبختانه در استان مرکزی نسبت به سایر استان ها استقبال خوبی از طرف اولیا و دانش آموزان صورت گرفت.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح ضربتی واکسناسیون دانش آموزان، افزود: بیش از ۴۰ درصد از دانش‌آموزان گروه هدف واکسینه شدند، اما در روز ۱۴ مهرماه بر اساس جلسات برگزار شده با همکاران علوم پزشکی، مقرر شد که یک طرح ضربتی سه روزه در استان در ایام تعطیلات انجام شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح از روز پانزدهم تا هفدهم مهرماه اجرای شد، ادامه داد: در این طرح مقرر شد، دانش‌آموزان با مراجعه به مراکز واکسیناسیون تعیین شده، گامی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ارتقا سطح سلامت استان بردارند.

 

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح در ایام سه روز تعطیلی پایان هفته را حضور حداکثری دانش آموزان به مراکز واکسیناسیون دانست و بیان کرد: دانش آموزان از تعطیلات پایان هفته استفاده بیشتری ببرند و با فراغ بال و آسودگی خاطر به مراکز مربوطه مراجعه کنند تا ان شالله در پایان آبان ماه به تدریج شاهد حضوری شدن مدارس با جمعیت بیش از ۳۰۰ نفر باشیم.

 

حسین آبادی  در ادامه با بیان اینکه در راستای آگاه سازی کلیه دانش آموزان از طرح ضربتی سه روزه و ایمن شدن هر چه سریعتر دانش آموزان، اطلاع رسانی های لازم از طریق کمیپن های دانش آموزی، سفیران سلامت و اپلیکیشن شاد صورت گرفته بود، بیان کرد: استقبال خوبی در این راستا از سوی دانش آموزان انجام شد و امید است هر چه زودتر بتوانیم شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان به همکاری خوب آموزش و پرورش با دانشگاه علوم پزشکی اراک اشاره کرد و افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون، آموزش و پرورش استان مرکزی در حد توان خود همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: آموزش و پرورش سالن های ورزشی و مدارس را در اختیار دانشگاه قرار داده است و در حال حاضر نیز سالن ورزشی یادگار امام واقع در شهرک رضوی(گردو) فعال و آماده خدمت رسانی می باشد.

کد خبر 1102957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha