آیین تجلیل از قاریان و حافظان روستای اندبیل به عنوان روستای منتخب قرآنی کشور برگزار شد

آیین تجلیل از قاریان و حافظان روستای اندبیل به عنوان روستای منتخب قرآنی کشور با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، آیین تجلیل از قاریان و حافظان روستای اندبیل به عنوان روستای منتخب قرآنی کشور با حضور «عبدالله بحرالعلومی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و «سید غنی نظری» نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی و نیز اهالی اندبیل برگزار شد.

 

روستای اندبیل سال گذشته به عنوان یکی از هفت روستای منتخب قرآنی کشور برگزیده و معرفی شد.

 

«عبدالله بحرالعلومی» طی سخنانی در این مراسم از قرآن به عنوان کتاب سعادت بخش یاد کرد و با اشاره به انتخاب روستای اندبیل به عنوان یکی از روستاهای منتخب قرآنی کشور، بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی و تکریم از فعالان و تلاشگران قرآنی تاکید کرد.

 

تجلیل از بانوی نیکوکار و خیر اندبیلی و نیز قدردانی و اهدای لوح سپاس و هدایایی به 10 نفر از فعالان قرآنی این روستا که در مراسم معرفی روستای اندبیل به عنوان روستای منتخب قرآنی کشور حضور داشتند از دیگر بخش های این برنامه قرآنی بود.

 

اجرای تلاوت مجلسی توسط 2 نفر از قاریان این روستا، دکلمه شعر و قرائت شعر از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

کد خبر 1102963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha