ادامه دورکاری یک سوم کارمندان ادارات ۹ شهرستان هرمزگان

شیبانی از ادامه دورکاری یک سوم کارمندان ادارات بندرعباس و هشت دیگر استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « نازنین شیبانی تذرجی » در گفتگویی خبری عنوان کرد: طبق جدیدترین رنگ بندی کرونا در استان هرمزگان، شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد قرار دارند که در این شهرستان ها ، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

 

وی افزود: در این شهرها کارمندان دستگاه های خدمات رسان ضرورى به صورت کامل حضور خواهند یافت.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ادامه داد: شهرستان‌های سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت آبی قرار دارند که در شرایط آبی، همه کارکنان موظف به حضور در محل کار هستند.

 

وی اضافه کرد: در شهرستان‌های با وضعیت زرد، تشکیل نشست ها با رعایت الزام های فضای سربسته، حداکثر تا سقف ۳۰ نفر و در شهرستان‌های با وضعیت آبی، حداکثر تا سقف ۵۰ نفر مجاز خواهد بود.

 

شیبانی تذرجی گفت: دستگاه های اجرایی و ادارات موظفند دورکاری کارکنان با در اولویت قرار دادن کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار و بیماران زمینه ای را اجرا کنند.

 

وی افزود: اجرای مصوبه های  ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌است و بر همین اساس اجرای این شیوه نامه ها به تمام دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

 

 

کد خبر 1102965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha