میاندورودی ها ثواب خدمت در دهه آخر صفر را هدیه به حضرت رضا(ع) کردند

شفیعی گفت: به مناسبت شهادت امام رضا(ع) مشاغل مختلف شهرستان میاندورود از جمله آتش نشانی، نیروی انتظامی، بانک ها، کادر درمان، کسبه و بازاریان و... به منظور ترویج فرهنگ خدمت به پویش «ایران خانه حضرت رضا(ع)» پیوستند.

«سید تقی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به خدمت رسانی خادمیاران افتخاری امام رضا( ع) به نیازمندان و افراد کم برخوردار در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی و سیره عملی امام مهربانی ها اشاره و اظهار کرد: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر و امام عزاداری امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع) برنامه های خادمیاران رضوی شهرستان میاندورود در قالب پویش ملی «ایران خانه حضرت رضا(ع)» با شعار«همه خادم الرضائیم، نجان انسان رسم مسلمانی» برگزار شد.

 

مسئول دفتر کانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان میاندورود افزود: همزمان با دهه آخر ماه صفر به ویژه روز شهادت امام مهربانی ها مشاغل مختلف شهرستان میاندورود با پیوستن به این پویش ثواب خدمت آن روز خود را تقدیم به امام رضا(ع) کردند.

 

 

وی اضافه کرد: به مناسبت شهادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) خادمیاران رضوی، ادارات و مشاغل مختلف شهرستان میاندورود از جمله آتش نشانی، نیروی انتظامی، بانک ها، کادر درمان، کسبه و بازاریان و... به منظور ترویج فرهنگ خدمت و سهیم شدن در سوگواری رضوی به این پویش پیوستند تا بتوانند با ارائه هر خدمتی که در توان دارند، نام خود را در فهرست خادمان امام رئوف و عزاداران واقعی ایشان ثبت کنند.

 

شفیعی اذعان کرد: هر انسانی  ‌می‌تواند در هر شغل و جایگاه، خادم  امام رضا(ع) باشد. کسانی که صفات عالی حضرت را در زندگی اجتماعی و فردی مورد توجه قرار دهند و به توفیقات الهی دست یابند و جامعه بهتری را بسازند، خادم امام رضا (ع) هستند.

کد خبر 1102982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha