سرمایه گذاری فرهنگی در  کانون های روستایی شکل گیرد

نعمتی بر ضرورت نگاه ویژه به فعالیت های فرهنگی در روستاها تاکید کرد و گفت: ظرفیت های بسیاری در روستاها وجود دارد که می توانند اتفاقات بسیار بزرگی را برای جامعه رقم بزنند و این مهم تنها با توجه و سرمایه گذاری فرهنگی در روستا ها انجام می شود.

«ضربعلی نعمتی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد بسیاری از برنامه های فرهنگی در سراسر کشور با مشکل اجرا مواجه شوند که امیدواریم با افزایش واکسیناسیون و پایداری شرایط فعالیت های فرهنگی به شکل گذشته اجرا شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت ایذه افزود: با توجه به اینکه شهرستان ایذه در ماه های اخیر شرایط نسبتا خوبی را به نسبت سایر شهرهای خوزستان طی کرد مراسم عزاداری محرم و صفر در این کانون به صورت حضوری برگزار شد، این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با محوریت زندگی در شرایط کرونا برگزار شدند.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و اجتماعی اضافه کرد: این کانون در روستای بابامیر از توابع شهرستان ایذه فعالیت می کند، با توجه بسیاری از محدودیت ها خوشبختانه توانسته بسیاری از اقدامات خوبی را انجام دهد که می توان به برگزاری کلاس های مختلف سبک زندگی، کلاس های کمک تحصیلی و ... اشاره کرد.

 

نعمتی عنوان کرد: مدیران فرهنگی به ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نسبت به فعالیت در بخش فرهنگی تعهد اخلاقی داده اند، بنابراین نباید در این مسیر تلاش برای منافع شخصی داشته باشند، هرچند که توجه به منافع شخصی لازم است اما فعالیت های فرهنگی مسجد نباید زمینه ای برای بهره برداری شخصی شود.

 

وی بر ضرورت نگاه ویژه به فعالیت های فرهنگی در روستاها تاکید کرد و یاد آور شد: ظرفیت های بسیاری در روستاها وجود دارد که می توانند اتفاقات بسیار بزرگی را برای جامعه رقم بزنند و این مهم تنها با توجه و سرمایه گذاری فرهنگی در روستا ها انجام می شود.

 

کد خبر 1102997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha