برگزاری پویش مهرواره اوج با موضوع مساجد و امامان محله برای حل مشکلات مردم

کارگر ، گفت: وی افزود: پویش مهرواره اوج با موضوع مساجد و امامان محله برای حل مشکلات مردم با تکیه بر نیروهای مردمی در استان کرمانشاه در حال انجام است.

حجت‌الاسلام مهدی کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:پس از منویات مقام معظم رهبری در مورد استمرار و اوج‌گیری طرح مواسات و همدلی در سراسر کشور طرح مهرواره اوج در سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین رهبری همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در اجرای طرح مهرواره اوج روحانیون و امامان محله مساجد استان کرمانشاه مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با کمک مردم و جذب کمک خیرین نسبت به حل مشکلات اقدام می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد:با توجه به این‌که شبکه امامت تعدادی از مساجد بر عهده سازمان تبلیغات است، در حال حاضر دعوت ائمه جماعات به همکاری صورت گرفته و از ابتدای آغاز پویش مهرواره اوج در استان کرمانشاه، ۴۰۰ روحانی و امام محله در این پویش ثبت نام و در حال اجرای طرح‌های خود برای توانمدسازی و حل مشکلات محلات با کمک مردم هستند.

 

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: در این طرح از ظرفیت مساجد به عنوان حلقه میانی برای حل مسائل جامعه به عنوان یک پایگاه استفاده می‌شود و امامان جماعت در این حلقه میانی باید فعالیت کنند.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری مهراوه اوج از جمله طرح‌های اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت و تعالی مساجد است که این پویش  از ۱۳ شهریور در استان کرمانشاه آغاز شده و تا ۱۳ آبان ماه نیز ادامه دارد.

کد خبر 1103004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha