ویزیت رایگان زائران امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر با عنوان همه خادم الرضائیم

ولی تبار گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) خادمیاران رضوی در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر از زائران و عزاداران تست اکسیژن خون و فشار خون به عمل آوردند .

«شجاع ولی تبار»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و قدردانی از زحمات خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در برگزاری برنامه های سوگواری ماه های محرم و صفر به ویزه دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) و اجای فعالیت های عام المنفعه در قالب پویش «ایران خانه حضرت رضا(ع)»، اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این ایام برپایی روضه های خانگی، تهیه و توزیع کمک های مومنانه و ... را مورد توجه داشتند.

 

مسئول دفتر کانون مرکزی خدمات رضوی شهرستان بابلسر همچنین به فعالیت خادمیاران رضوی حوزه سلامت نیز اشاره کرد و افزود: خادمیاران بااستقرار ایستگاه سلامت در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر به هم نوعان خدمت ارائه کردند.

وی یادآورشد:همزمان با برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) خادمیاران رضوی در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر از زائران و عزاداران تست اکسیژن خون و فشار خون به عمل آوردند .

 

 

ولی تبارضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت، گفت: در ایام شهادت امام رضا(ع) خادمیاران رضوی  به نیابت از امام مهربانی ها، با شعار«همه خادم الرضائیم، نجان انسان رسم مسلمانی» به شهروندان بابلسری خدمت رسانی کردند.

کد خبر 1103008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha