پلیس باید در جامعه امنیت و آرامش برقرار کند

میر غضنفری گفت: نیروی انتظامی منتسب به مقام عظمی ولایت است لذا تمامی رفتار شما منتسب به این مجموعه بزرگ خواهد بود و باید تا حد امکان در بین مردم احساس امنیت و آرامش را برقرار کنید و وجود شما برای متخلفان ناامنی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «سید اسماعیل میر غضنفری» صبح امروز ( شنبه، 17 مهر ) در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: بندرانزلی به واسطه نیروهای توانمند انتظامی امروز توانست در شهرستان نمره قابل قبولی اخذ کند و بعنوان شهرستان برتر انتخاب شود.

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت ها و ایثارگری های فرد فرد انسانهای اعتقادی است که پا به عرصه وجود گذاشتند و تلاش کردند تا این نظام نوپا در دنیا به عنوان یک دولت مقتدر حضور داشته باشد و در این راه هر کس به اندازه توان خود تلاش کرده است.

 

وی جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای هشت ساله دفاع مقدس را فراموش ناشدنی عنوان کرد و افزود: مردم ایران این ایثارگری هایی که برای اقتدار نظام توسط نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجی کشیده شد را فراموش نخواهند کرد. تلاش هایی که دانشمندان ما در راستای ارائه کمی و کیفی خدمات در کشور انجام دادند و شهدایی که در این راه تقدیم کردیم نیز در اذهان و تاریخ باقی خواهند ماند.

 

وی شهدای نیروی انتظامی را شاخص ترین شهدای نظم و امنیت عمومی در کشور دانست و تاکید کرد: آنها این افتخار را داشتند که به عنوان حافظان امنیت دو شاخصه دین و آیین و آموزه های ما باشند و برای ایجاد و پایداری امنیت دست از جان شستند و با تمام توان، اخلاص و ایمان در مسیر حفظ نظم و امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

میر غضنفری با اشاره به بیش از 13 هزار شهید نیروی انتظامی گفت: امروز پلیس یکی از افتخارات کشور ما در اقصی نقاط دنیاست. ما پلیسی اعتقادی داریم که مردم به آن اعتماد دارند و بسیاری از رازهای مگو خود را با پلیس درمیان می گذارند. آنها در سرما و گرما، در خوشی و ناخوشی، خشکسالی و مقابله با ویروس کرونا، در تعطیلات عید و مناسبت های مختلف همواره حضوری فعال دارند و همه ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی منتسب به مقام عظمای ولایت است لذا  تمامی رفتار شما منتسب به این مجموعه بزرگ خواهد بود و باید تا حد امکان در بین مردم احساس امنیت و آرامش را برقرار کنید و وجود شما برای متخلفان ناامنی ایجاد کند.

کد خبر 1103011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha