حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ ۹۸ درصد پرونده های فضای مجازی به نتیجه رسیده است

سردار محمدیان با اشاره به اهمیت حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است گفت: ۹۸ درصد پرونده های فضای مجازی به نتیجه رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار عباسعلی محمدیان» با حضور در آیین صبحگاه مشترک که شنبه ۱۷ مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد گفت: پلیس هوشمند در فضای مجازی با اقتدار و به صورت مستقل فعالیت دارد. 

 

فرمانده انتظامی نیروی انتظامی استان البرز افزود: رهبرمعظم انقلاب در یکی از بیانات خود به مسئله اهمیت فضای مجازی تأکید داشته اند که این مهم نگاه راهبردی مورد نظر پلیس به منظور ایجاد امنیت در فضای مجازی است.

 

وی با اشاره به اهمیت ضرورت هوشیاری شهروندان به منظور بهره برداری از فضای مجازی عنوان کرد: هوشمندی و احاطه کامل در فضای مجازی یکی از برنامه های اساسی پلیس است که با توجه به افزایش و رشد استفاده آحاد مردم از فضای مجازی ضرورت این امر و نظارت وجود دارد. 

 

به گفته محمدیان، پلیس فتا با آگاهی از اهمیت و ضرورت مقابله با جرائم فضای مجازی با نگاه پیش دستانه وارد عمل می شود و مجرمین در فضای مجازی نمی توانند احساس امنیت کنند.

 

وی اظهار کرد: جنس جرایم را می شناسیم و پیش دستانه وارد می شویم، در شرایطی که هنوز جرمی اتفاق نیفتاده که معمولا یا باید شاکی باشه و یا مدعی العلوم یعنی دادستان وارد شود. ولی به حمدالله پرونده های که وارد می شود ۹۸درصد آن به سرانجام رسیده است. 

 

وی ادامه داد: اینکه مشاهده می کنید که مجرمین ترس و نگرانی دارند و ردپایی نگذارند به علت توانایی نیروی انتظامی در این فضا است. 

 

سردار محمدیان افزود: خط قرمز پلیس امنیت مردم است در این راستا از تمام توان برای این موضوع استفاده می کنیم؛ پلیس امنیت اقتصادی بحث مبارزه با قاچاق است؛ عدم ارائه و موضوعات دیگر است با همکاری  تعزیرات عمل می کنند و این کار انجام می شود سهم مردم، حمایت مردم و  پشتیبانی اطلاعات مردم است. 

 

کد خبر 1103020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha