افزایش سرعت و اشرافیت ماموریت پلیس است

سردار میرحیدری گفت: افزایش سرعت و اشرافیت با بهره گیری از فناوری های نوین و توسعه تکنولوژی از ماموریت های پلیس در عصر حاضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ«محمدرضا میرحیدری»در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت هفته ناجا به توانمندی ها، ماموریت ها و افتخارات پلیس در سراسر کشور به ویژه در اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: هوشمندسازی فرآیندهای پلیسی و فعالیت تخصصی جز برنامه های نیروی انتظامی است که در یگان های این نهاد در استان اصفهان در حال توسعه است.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: افزایش سرعت و اشرافیت با بهره گیری از فناوری های نوین و توسعه تکنولوژی از ماموریت های پلیس در عصر حاضر است که این اقدام کارآمدی و فعالیت حرفه ای را افزایش داده است.

 

وی ایستادگی مقتدر و هوشمندان پلیس در برابر مجرمان را سبب توسعه امنیت بیان کرد و اذعان داشت: بسیاری از عوامل جرایم خشن کشف و از وقوع بسیاری از آن ها جلوگیری شده و جلوی افراد سودجو برای برهم زدن امنیت کشور گرفته شده است.

سردار میرحیدری نبرد عرصه فرهنگی و اقتصادی در برابر تهاجمات دشمن را نیز مهم بیان کرد و گفت: پلیس در این راستا ماموریت شناسایی و مقابله با مفسدان اقتصادی و جریان های ضد فرهنگی را دارد که در این مسیر از نظرات و دیدگاه های کارشناسان و نخبگان استفاده می کند.

 

وی از مسئولان دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا دغدغه های مالی این نهاد نظامی و امنیتی و معیشت خانواده های آنان را مورد توجه و حمایت قرار دهند.

 

*موفقیت پلیس اصفهان در کشف جرم و کاهش وقوع

 

رئیس پلیس استان اصفهان با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در این منطقه از کشور گفت: جمعیت بالای استان و ظرفیت اقتصادی و فرهنگی آن نیازمند تلاش و همت بالایی برای تامین امنیت است و با توجه به مرکزیت این استان ترددهای زیادی صورت می گیرد که پیشگیری از جرم و وقوع تصادفات نقش مهمی دارد.

 

وی افزود: پلیس های تخصصی استان اصفهان در ارزیابی های ناجا موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شده اند و رتبه برتر کاهش جرایم خشن و سرقت را در بین دیگر استان های کشور داریم.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان یادآورشد: خشونت و نزاع در استان کاهش یافته و جلوگیری از روند فزاینده آن نیز به همکاری دیگر نهادها به ویژه دستگاه های فرهنگی نیاز دارد.

 

وی دستیابی به کاهش 60 درصدی میزان وقوع جرایم خشن در استان اصفهان را ناشی از همت پلیس و همکاری دیگر دستگاه های اداری و امنیتی بیان کرد و گفت: همکاری دستگاه قضایی در صدور احکام و قرارها در پیشگیری از وقوع جرم به ویژه جرایم خشن نقش داشته است.

کد خبر 1103041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha