برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی از فعالیت‌های نیروی انتظامی است

نمانده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برقراری امنیت در حوزه‌های اخلاقی، اجتماعی و امنیت در برابر دشمن و توطئه‌گران از فعالیت‌های نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزای شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی کردستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: کار و فعالیت نیروهای مسلح، برقراری امنیت است که اقسامی از جمله امنیت اخلاقی، امنیت اجتماعی و امنیت در برابر دشمن و توطئه‌گران دارد.

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و کلا نیروهای مسلح ما در چهار قسمت کارشان مورد توجه است، افزود: اولین قسمت کار نیروی انتظامی خدمت به جامعه، خدمت به مردم، خدمت به اسلام و خدمت به جمهوری اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان بخش دیگر کار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح را ایجاد امنیت خواند و بیان کرد: این مبحث در بخش‌های امنیت اخلاقی، اجتماعی و امنیت در برابر دشمن و توطئه‌گران بیش از پیش بروز و ظهور دارد.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی قانون‌گرایی، اعمال قانون و التزام به قانون به عنوان یک ضابط مهم را بخش سوم کار نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: این مهم نیز به نسبت قانونگرایی با مردم و نسبت قانون‌گرایی در درون سازمان تقسیم می‌شود.

 

وی یادآور شد: کسانی که در نیروی انتظامی مشغول هستند باید مواظب باشند در تعامل با مردم، معنویات، اخلاقیات، ادب و رعایت نکاتی که منجر به فساد در درون سازمان نشود، مورد توجه قرار بگیرد.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی حفظ آبروی نظام را یکی دیگر از کارهای نیروهای مسلح نام برد و گفت: نیروهای مسلح امروز آبروی نظام هستند اگر ما احیانا در بخش‌های اقتصادی و برخی بخش‌ها دچار مشکلاتی هستیم در قسمت نظامی به نوعی افتخار شایسته‌ای داشته باشیم.

کد خبر 1103069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha