۶۸۱ فرزند یتیم و محسنین گیلان فاقد حامی هستند

اهرابی از کمک، بیش از ۳۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومانی خیران گیلانی به فرزندان معنوی خبرداد و گفت: ۶۸۱ فرزند یتیم و محسنین نیز به تازگی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند که فاقد حامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(شنبه، ۱۷ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح حمایت از ایتام و محسنین در گیلان گفت: سه هزار و ۳۲۴ یتیم و همچنین هشت هزار و ۳۴۶ فرزند محسنین در گیلان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان ادامه داد: ۴۱ هزار و ۹۳۹ حامی حمایت از ایتام و فرزندان طرح محسنین استان را بر عهده دارند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال نیز ۶ هزار و ۱۳۳ حامی جدید در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند اظهارداشت: این حامیان در شش ماه اول سال جاری بیش از ۳۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

 

اهرابی سرانه نقدی دریافتی هر فرزند یتیم را ۴۸۵ هزار تومان و فرزندان محسنین را ۲۴۴ هزار تومان اعلام کرد و متذکر شد: از مجموع مبالغ جمع‌آوری شده، حدود ۱۹ میلیارد تومان به صورت نقدی و حدود ۱۱ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی بوده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه کمک‌های حامیان در خرید جهیزیه، تحصیل، درمان و مسکن و معیشت هزینه می شود از نیکوکاران و خیرین خواست برای حمایت یک یا چند فرزند معنوی به سایت ekram.emdad.ir جهت ثبت نام و انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه ۶۸۱ فرزند یتیم و محسنین نیز به تازگی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند که فاقد حامی هستند تصریح کرد:  حامیان با مراجعه حضوری یا تلفنی به واحدهای اکرام ادارات امداد استان می‌توانند نسبت به وضعیت زندگی این کودکان آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را انتخابکنند.

 

 

کد خبر 1103085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha