بیش از ۳۵ درصد دانش آموزان استان کرمان واکسن کرونا دریافت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واکسیناسیون بیش از ۳۵ درصد دانش آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ احمد اسکتدری نسب؛ شنبه(۱۷ مهر) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه بازگشایی حضوری مدارس نیاز جامعه برای عدالت آموزشی است؛ افزود: شبکه های معاند در هفته گذشته به دنبال مایوس کردن مردم در خصوص آموزش و بازگشایی مدارس بودند اما امیدواریم مدارس در پایان آبان ماه بازگشایی شود.
 

 

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: منظور از بازگشایی مدارس، حضور همه دانش آموزان در مدرسه نیست بلکه مدارس شیفت بندی می شود ضمن اینکه مدارس کم‌جمعیت از ابتدای مهر ماه شروع به کار کردند و با استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز همراه بود.

 

 




وی با اشاره به اینکه بحث سلامت دانش‌آموزان و معلمان در اولویت قرار دارد و ملزومات بهداشتی به مدارس ارسال شده است؛ در خصوص واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان هم گفت: همه آنان به جز کسانی که مبتلا به کرونا شدند، واکسینه شدند‌.

 

 




اسکندری‌نسب درباره واکسیناسیون دانش آموزان هم اظهار کرد: 267 هزار و 968 دانش‌آموز‌ بین سنین 12 تا 18 سال در استان باید واکسینه شوند که تاکنون بیش از 35 درصد آنان یعنی 95 هزار و 764دانش‌آموز واکسینه شدند و در برخی شهرستان ها 80 درصد دانش آموزان واکسینه شدند.
 

 



وی در پایان اعلام کرد: هر تعداد پایگاه برای واکسیناسیون مورد درخواست دانشگاه علوم پزشکی باشد، آماده خواهیم کرد. 

کد خبر 1103113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha