۳ هزار نفر در محرم و صفر خون اهدا کردند

میری مقدم گفت: در ایام ماه محرم و صفر امسال در خراسان جنوبی سه هزار و ۳۹۲ نفر خون اهدا کردند.

«ابراهیم میری مقدم»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در ماه محرم سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۵۲۲ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۹۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین در ماه صفر سال گذشته تعداد یک هزار و 816 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و 497 نفر موفق به اهدای خون شدند، گفت: در صورتی در ماه صفر امسال تعداد دو هزار و 129 نفر برای اهدای خون مراجعه و از این تعداد یک هزار و 764 نفر موفق به اهدای خون شده اند.

 

وی ادامه داد: در ماه محرم امسال تعداد ۲ هزار و ۶۲ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند و از این تعداد یک هزار و 628 نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه از 19 مرداد تا 15 مهر امسال تعداد سه هزار و 392 نفر خون اهداء کرده اند، گفت: از این تعداد 200 نفر زن و سه هزار و 192 نفر مرد بوده اند.

 

وی از افزایش میزان اهدای خون در ایام محرم و صفر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع در ایام محرم و صفر امسال در خراسان جنوبی سه هزار و 392 نفر خون اهداء کردند.

کد خبر 1103125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha