طراحی «دیوار ۴۷» برای حمایت از کودکان دارای سندروم داون در آباده

فدایی‌ صدر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آباده به مناسبت هفته ملی کودک، «دیوار ۴۷» را برای حمایت بیشتر از کودکان دارای سندروم داون طراحی کرده تا در شادی‌ های کودکانه سهمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین فدایی‌ صدر»، امروز (شنبه 17 مهر) با اشاره به برگزاری نقاشی دیواری برای کودکان 47 کروموزومی در آباده به خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آباده برای کودکان 47 کروموزومی شرکت در نقاشی دیواری ترتیب داد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آباده افزود: شهرداری آباده برای برگزاری این برنامه اقدام به آماده ‌سازی دیوار کرد و فرماندار آباده نیز ضمن شرکت در این برنامه در خصوص احداث پارک کودک در آباده قول مساعد داد.

وی اضافه کرد: هفته ملی کودک، بهانه ای شد تا کودکان برای لحظاتی در اولویت تصمیمات و وعده‌ها قرار بگیرند و «دیوار 47» برای حمایت بیشتر از کودکان دارای سندروم داون در آباده طراحی شده تا در شادی‌ های کودکانه سهمی داشته باشند.

فدایی‌ صدر تاکید کرد: در این دیوار، کودکان سندرم داون در کنار کودکان معمولی به نقاشی پرداختند و کودکان دارای سندروم داون یک کوروموزوم بیشتر از افراد معمولی دارند اما قلبشان پر از احساس، صمیمیت، دوستی و مهربانی است و به حمایت بیشتری نیاز دارند.

کد خبر 1103146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha