رقابت ۱۹ اثر نمایشی مرحله بازبینی سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان

کریمی از رقابت ۱۹ اثر نمایشی در مرحله بازبینی برای راهیابی به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « حسین کریمی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: از این 19 اثر ، شش اثر از بندرعباس ، چهار اثر از رودان ، دو اثر از میناب ، سه اثر از بستک ، دو اثر از جزیره هرمز ، یک اثر از حاجی آباد و یک اثر از پارسیان است.

 

وی با بیان اینکه این آثار از 17 مهر ماه مورد بازبینی قرار می گیرد، افزود: در نهایت آثار راه یافته به سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان معرفی می شود.

 

رئیس انجمن نمایش استان هرمزگان به معرفی آثار راه یافته به مرحله بازبینی پرداخت و گفت: « کابوس نامه اهل هوا » به کارگردانی علیرضا داوری، « قربانگاه » به کارگردانی رضا آزاد دریایی، « آن طالب » به کارگردانی رضا جوشعار، « فاعل » به کارگردانی کوروش سلمانی دهبارز، « کیکنگ » به کارگردانی ام البنین جایباس و « جوخه مشقی » به کارگردانی امیر حسین آبشناس، همگی از بندرعباس به این مرحله راه یافتند.

 

وی « قبل از شروع حرف بزن » به کارگردانی مصیب داوری، « چهار ریشتر » به کارگردانی مصطفی متوسل، « مرگ یزدگرد » به کارگردانی حسین درویشی و « کنفرانس پرندگان » به کارگردانی حسین درویشی همگی از رودان را به عنوان دیگر راه یافتگان مرحله بازبینی جشنواره معرفی کرد.

 

دهقانی افزود: « قاره در قاره » به کارگردانی علی رحیمی شهواری و « شب نهم » به کارگردانی علیرضا درویش نژاد از میناب و « تئاتر حقیقت » به کارگردانی مصطفی رفیعی ، « پاییز در بهار » به کارگردانی میلاد آل عبایی و « تماشاچی محکوم به اعدام » به کارگردانی آرش بزم از بستک دیگر آثار راه یافته به این مرحله هستند.

 

وی، از « غرمپشا و کشتن چراغ » به کارگردانی  محمد سلامتی و «غروب ابدی » به کارگردانی مهدی زارعی از جزیره هرمز، « سه شب در کافه گدو » به کارگردانی مهران محمود زاده از حاجی آباد و « آواز ققنوس نشسته بر هیزم دریا » به کارگردانی ناصر دلدار از پارسیان به عنوان دیگر راه یافتگان به مرحله بازبینی سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان نام برد.

 

 

کد خبر 1103149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha