بنیان فرهنگی کانون های مساجد با رویداد ملی «فهما» تقویت می‌شود

سقاء گفت: بنیان فرهنگی و هنری اعضای کانون های مساجد با رویداد ملی «فهما» تقویت می شود و زمینه جذب آنها به فعالیت در مساجد را فراهم می کند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هم اکنون سامانه بچه های مسجد برای بارگذاری فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی، قرآنی و هنری کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» فعال هست و تاکنون اکثر این برنامه ها در این سامانه ثبت شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مدیران کانون ها در 3 شبستان و 16 رواق برنامه های خود در قالب ها مختلف را در این سامانه ثبت می کنند.

 

این مقام مسئول افزود: سومین دوره رویداد ملی «فهما» با شعار «به توان مردم» در حال اجرا است و تلاش خواهیم کرد تا همانند دوره های قبلی جایگاه برتر کشوری را از آن خود کنیم.

 

سقاء اضافه کرد: بنیان فرهنگی و هنری اعضای کانون های مساجد با رویداد ملی «فهما» تقویت می شود و زمینه جذب آنها به فعالیت در مساجد را فراهم می کند.

 

وی اذعان داشت: بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: برترین کانون های مساجد کشور که در این رویداد مشارکت داشته اند تا پایان آذر ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) معرفی خواهند شد.

 

سقاء بیان کرد: کسب جایگاه دوم کشوری در دوره های قبلی از جمله فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد استان اردبیل است و امیدواریم در این دوره بتوانیم مقام رتبه اول و پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران را آن خود کنیم.

 

کد خبر 1103150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha