دانش آموز مددجوی فاقد تبلت در مازندران نداریم

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه به جهت تعامل رسانه با کمیته امداد یکی از خیرین مازندرانی ۸ میلیارد تومان مساعدت داشتند که شش هزار و۴۰۰ تبلت دانش آموزی برای مددجویان تحت پوشش امداد استان تهیه شد، گفت: دانش آموز تحت حمایت فاقد تبلت نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۷مهر) در نشست با«تقی صمدی» قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران که با محوریت افزایش تعامل صدا و سیما با اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در راستای اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های این نهاد حمایتی به اقشار مختلف جامعه با هدف جذب خیرین انجام شد، اظهار کرد: نقش رسانه در اطلاع‌رسانی و تبلیغات عملکرد این نهاد در خدمت رسانی به محرومین مؤثر وحائز اهمیت است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با بیان اینکه برنامه لذت لبخند با هدف شناساندن فعالیت ها و عملکردهای کمیته امداد با همکاری صدا و سیما  تولید و از تلویزیون پخش می شود، افزود: قدردان توجه ویژه صدا و سیمای مرکز مازندران برای این همراهی هستیم.

 

وی تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز مازندران در کنار خبرنگاران و رسانه های مکتوب و مجازی استان در ارائه عملکرد امداد دیارعلویان در حوزه رفع نیازهای محرومین و معرفی نیازهای مددجویان جهت جذب خیر کمک رسان خوبی هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه بابیان اینکه رسانه‌ها در پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های کمیته امداد نقش مهمی دارند، افزود: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد می‌تواند مردم را با این دستگاه بیش از گذشته برای دستگیری نیازمندان همراه کند.

 

وی با بیان اینکه یکی از خیرین استان هشت میلیارد تومان مساعدت ویژه داشتند که شش هزار و۴۰۰ تبلت دانش آموزی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان تهیه شد، افزود: مددجوی تحت حمایت فاقد تبلت نداریم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۱۳۰۰واحد مسکونی در دست احداث و تکمیل داریم که لوله کشی گاز ۱۵۰۰مسکن مددجویان تحت حمایت با هماری خیرین و هم افزایی امداد انجام شد.

 

وی با بیان اینکه۱۶۰۰دستگاه آبگرمکن، ۱۰۰۰دستگاه بخاری گازی و بیش از ۱۶۰۰سری جهیزیه نوعروسان با همکاری خیرین تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شد، اذعان کرد: قدردان همراهی و مشارکت اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز مازندران با کمیته امداد هستیم.

کد خبر 1103151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha