فرماندهان و کارکنان ناجا با وجود تمام سختی‌های شغلی همواره آماده خدمت بی‌منت هستند

فرماندار قرچک گفت: فرماندهان و کارکنان ناجا با وجود تمام سختی‌های شغلی همواره آماده خدمت بی‌منت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت هفته ناجا، فرماندار شهرستان قرچک به همراه معاونین سیاسی امنیتی و برنامه‌ریزی، بخشدار مرکزی و مسئولان دوایر فرمانداری با سرهنگ نجم‌الدین مرادی فرمانده نیروی انتظامی دیدار کرد.در این دیدار فرماندار و سایر مسئولان از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت تقدیر کردند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار گفت:‌ پلیس با زحمات شبانه‌روزی، بدون هیچ چشم‌داشتی نظم و انضباط را در جامعه برقرار کرده‌ و در کنار سایر نهادهای امنیتی و نظامی، امنیت را برای مردم به ارمغان آورده که همه باید قدردان باشیم و مقام شامخ این عزیزان را مورد تکریم قرار دهیم.

وی افزود:‌ وجود پلیس‌های تخصصی کارآمد و نیروهای با انگیزه، پای کار و متعهد در فرماندهی انتظامی قرچک عرصه خدمت صادقانه به مردم را نمایان کرده است.

خطیبی ضمن اشاره به وظایف مهم نیروی انتظامی در خصوص برخورد با جرائم اظهار داشت:‌ برای به ثمر رسیدن و تعالی اهداف پلیس از جمله امنیت پایدار، پیشگیری از جرایم و کاهش آسیب‌ها، مشارکت مردم مقوله‌ای مهمی است که امیدواریم در قرچک این موضوع بیشتر نمود پیدا کند.

گفتنی‌است، هفته ناجا امسال با شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» از ۱۷ مهر آغاز و تا بیست و سوم ماه جاری ادامه دارد.

کد خبر 1103248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha