میزان تصادفات در حوزه شرق استان تهران ۱۲ درصد کاهش داشته است

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: میزان تصادفات در حوزه شرق استان تهران ۱۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا گفت: هفته ناجا ارائه برنامه یکساله ناجا برای رسیدن به اهداف کلان است که شعار امسال پلیس هوشمند و امنیت پایدار است

وی افزود:‌خدمات پلیس راهور بسیار متنوع است که از صدور گواهینامه تا نظارت بر آموزشگاه های رانندگی و اجرائیات را شامل می شود.
سرهنگ سلیمانی با اشاره به فرآیند تعویض پلاک و نوبت دهی اینترنتی آن بیان داشت: در حوزه شماره گذاری و تعویض پلاک در ورامین نوبت گیری اینترنتی در ورامین در حال اجرا است که به زودی فرآیند  به گونه ای خواهد شد که راننده از خودرو پیاده نخواهد شد. و هوشمندسازی خدمات در دستور کار راهور شرق استان تهران قرار دارد.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران ضمن اشاره به آمار تصادفات و کاهشی شدن آمار آن در حوزه منطقه شرق استان تهران اظهار داشت:‌در یک سال گذشته میزان تصادفات در حوزه شرق استان تهران 12 درصد کاهش داشته است و امیدواریم با همکاری بیشتر رانندگان، و همشهریان عزیز در رعایت موارد ترافیکی شاهد کاهش این موارد باشیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: 30 دستگاه در کشور متولی کاهش تصادفات هستند و لازم است هماهنگی بیشتر و سرمایه گذاری در این مورد صورت گیرد.

وی در پایان گفت:‌ماموران راهور با مشاهده تصادفات و مرگ هموطنان دچار مشکل روحی می شوند و برای خود ما هم سخت است و پلیس در همه موارد خصوصا کاهش مخاطرات ترافیکی در کنار مردم است.

گفتنی است، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری همیاران پلیس، همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی، همایش سراسری بانوان فرهنگ ترافیک بصورت مجازی، رزمایش شهری موتور سیکلت سواران قانونمند و...از جمله برنامه های پیش بینی پلیس راهور شرق استان تهران در هفته ناجا می باشد.

کد خبر 1103256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha