کسانی که به آرمان های الهی پایبند باشند در مقابل تهدیدها می ایستند

آقازاده با تاکید بر اینکه کسی که به آرمان ها و سنت های الهی پایبند باشد در مقابل تهدیدها می ایستد، گفت: امنیت در جامعه اسلامی ما در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ایجاد نمی شود مگر اینکه حضور مردم در صحنه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدعلی آقازاده» امروز(شنبه،۱۷ مهر) در مراسم تجلیل از خدمات کادر نیروی انتظامی بخش سنگر  که از سوی آموزش و پرورش این بخش در سالن شهید قدس خواه برگزار شد گفت: از ویژگی ها و اثرات معنوی انقلاب اسلامی ایران تجلی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که عزیزان ما در نیروی انتظامی در این راستا بسیار فعال هستند.



نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: امنیت در جامعه اسلامی ما در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ایجاد نمی شود مگر اینکه حضور مردم در صحنه باشد.



وی تصریح کرد: باید بدانیم که کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران قدرت اجرای امنیت را ندارد و در کشورهای پیشرفته بسیاری از مردم از امنیت برخوردار نیستند.



آقازاده با تاکید بر اینکه کسی که به آرمان ها و سنت های الهی پایبند باشد در مقایل تهدیدها می ایستد، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس هر چه شهرهای ما موشک باران شد و جبهه کفر بیشتر بر ما فشار آورد اما انسجام فکری و فرهنگی در جامعه ما بیشتر شد و اتحادی مثال زدنی بین ملت ما به وجود آمد و این اتحاد تفاوت بین جبهه کفر و اسلام است.



وی در ادامه علت این دستاورد و نعمت بزرگ را که همراه با فرهنگ دینی، انقلابی و جهادی همراه است را تفاوت ملت ایران با سایر ملت ها دانست و گفت: این حضور همراه با احساس مسئولیت و تکلیف دینی است.



آقازاده افزود: امروز رزمندگان نیروی انتظامی فقط در شهرها نیستند بلکه بیشتر آنها در مرزها حافظ منافع ملی ما هستند و اگر محافظت صددرصدی این دلاور مردان نباشد ورود خائنین و متجاوزان در حوزه های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی و.... را شاهد خواهیم بود.



وی گفت: نیروی انتظامی در همه شرایط صلح و آشوب و... در کنار ملت هستند زیرا می دانند که دشمنان همواره تهدید بسیار سنگینی درمورد ایران دارند و چه خواب هایی که برای ما دیده اند.



آقازاده خاطر نشان کرد: هر چه وزن تاثیر گذاری مردم ما در کشور و در جهان بیشتر باشد دشمن نیز بیشتر برای مقابله با ما برنامه خواهد داشت.



وی اظهار کرد: امروز فرهنگ، تفکر و اقتدار شما در منطقه و دنیا محسوس است و این بخاطر حضور مردم و نیروهای امنیتی است و این قدرت ما در دنیا برای آزادی خواهان الگو شده است.

کد خبر 1103259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha