طرح «مهر مهدوی» با مشارکت ۵۰۰ مسجد محوری محلات ویژه ۹ ربیع الاول اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به اجرای طرح «مهر مهدوی» در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، گفت: این طرح با مشارکت ۵۰۰ مسجد پایه در محلات اجرا می‌شود.

حجت الاسلام«حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح «مهر مهدوی» با مشارکت 500 مسجد عملیات محله‌محورِ مسجدپایه، اظهار کرد: در این طرح که در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) اجرا می شود، دیگر مساجد محلات نیز با این مساجد محوری در اجرای طرح همکاری می کنند.

 

 معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: در قالب این طرح از طریق شبکه های اجتماعی مساجد با موضوع سبک زندگی مهدوی، محتوای متنی و چندرسانه ای را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. از طرفی معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد هم بسته ویژه چند رسانه ای را تهیه و به ائمه جماعات مساجد ارایه می کند.

 

 وی یکی دیگر از برنامه های این عملیات را برگزاری دعای پرفیض ندبه در روز ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ با هم افزایی و مشارکت مساجد هر محله دانست و گفت: این مراسم در فضای باز برگزار می شود و در این مراسم علاوه بر قرائت دعا، سخنرانان مراسم به بیان شاخصه های سبک زندگی مهدوی می پردازد.

 

حجت الاسلام ذاکر برگزاری مسابقات کتابخوانی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و اجرای طرح مومنانه «احسان مهدوی» را بخش دیگری از این طرح معرفی و خاطر نشان کرد: در روز ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ همزمان با نهم ربیع الاول، سالروزآغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، بسته های معیشتی و لوازم التحریر که توسط مساجد تهیه شده است، به خانوارهای نیازمند و محروم محلات اهدا می شود.

 

 معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد مساجد خاطرنشان کرد: در این عملیات، مساجد با بهره گیری از همه ظرفیت های پیرامونی خود، فعالیت ها را به صورت شبکه ای و جهادی انجام می دهند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1103275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha