۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به همت کانون های مساجد در بین نیازمندان توزیع می شود

حجت الاسلام یارمحمدی از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در هشتمین مرحله از طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد استان زنجان در بین نیازمندان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا طرح همدلی و مواسات کانون های فرهنگی و هنری همزمان با سراسر کشور در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی گفت: در این طرح که با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) اجرا می شود، تاکنون هفت مرحله اجرا شده است و در این مراحل بسته های گوشت به ارزش 3 میلیارد تومان با همراهی کانون های مساجد استان زنجان بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی از اجرای هشتمین مرحله از این طرح توسط 40 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) 1200 بسته گوشت قربانی در شهرهای زنجان، ماهنشان، طارم و ایجرود توزیع می شود.

 

این مسئول با بیان اینکه هشتمین مرحله از طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد با عنوان«کاروان سلامتی آقا امام زمان(عج)» اجرا می شود، گفت: بسته های گوشت در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توسط کانون های مساجد استان توزیع خواهد شد.

 

کد خبر 1103288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha