طلبه اردبیلی بیش از یک هزار جلد کتاب شخصی خود را به کتابخانه مرکزی استان وقف کرد

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از وقف بیش از یک هزار جلد کتاب شخصی حجت الاسلام «رضا هژبری» به کتابخانه مرکزی استان با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خبر داد.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته وقف حجت الاسلام «رضا هژبری» بیش از یک هزار جلد از کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه مرکزی استان وقف کرد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: البته سنت حسنه اهدای کتاب به این کتابخانه عمومی توسط افراد مختلف در طول سال اتفاق می افتد که این لطف را ارج می نهیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در سال جاری بیش از 10 هزار جلد کتاب به این کتابخانه اهدا شده است که پس از ساماندهی در بین کتابخانه عمومی استان توزیع شد.

 

رضا قلیزاده اضافه کرد: این سنت حسنه می تواند زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه را افزایش دهد و عموم جامعه از کتب های مختلف بهره مند شود.

 

وی اذعان داشت: غنا بخش به کتب های کتابخانه عمومی نیازمند همت عمومی است و این اهدا کتاب راه حل مناسبی هست که با مشارکت شهروندان صورت می گیرد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان افزود: از همه متولیان که کتب خود را به کتابخانه های عمومی استان اهدا کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

کد خبر 1103354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha