​بازگشایی حضوری مدارس گیلان در گرو تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا

قاسم‌نژاد با بیان اینکه بازگشایی حضوری مدارس گیلان در گرو تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا است گفت: در حال حاضر مدارس زیر ۱۵ نفر دانش‌آموز در گیلان حضوری برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» امروز (یکشنبه، ۱۸ مهر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازگشایی حضوری مدارس گیلان در گرو تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا است از سویی در حال حاضر مدارس زیر 15 نفر دانش‌آموز در گیلان حضوری برگزار می‌شوند.

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان رعایت کامل اصول بهداشتی و پروتکل‌ها را خواستار شد و عنوان کرد: وضعیت کرونایی در استان گیلان به حالت کنترل شده درآمده است و در حال حاضر شهرهای املش و رضوانشهر آبی رنگ هستند.

 

قاسم‌نژاد اضافه کرد:‌ در ارتباط با مدارس با توجه به تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی حضوری مدارس الان مدارس زیر 15 نفر دانش‌آموز در گیلان حضوری برگزار می‌شوند و کلاس‌های آنان دایر است.

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان ابراز داشت: برای کلاس‌های زیر 30 نفر دانش‌آموز هم ظرف یکی دو روز آینده تصمیم‌گیری لازم در مورد نحوه دایر شدن کلاس‌ها و ادامه امر آموزش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: واکسیناسیون دانش‌آموزان مشمول بالای 12 سال در سراسر گیلان نیز به سطح بسیار خوب و بالایی رسیده است به طوری‌که ما هم‌اینک از این حیث نسبت به میانگین کشوری بالاتریم از طرفی از خانواده‌ها هم تقاضا داریم که هر چه زودتر واکسیناسیون را انجام دهند.

 

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: در ارتباط با حضور کارکنان در سطح ادارات استان گیلان هم با توجه به اینکه استان در وضعیت زرد و آبی قرار دارد و هیچ شهری در آن قرمز کرونایی نیست از طرفی با واکسیناسیون بالای 75 درصد کارکنان مقرر شد همه در محل کارشان باشند تا خللی در ارائه خدمات به وجود نیاید.

 

 

کد خبر 1103360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha