نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند

سرهنگ میر احمدی با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت، از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در خرم آباد خبر داد.

سرهنگ «سید علی میر احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

 

وی گفت: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران محرز شد شاکی مالک يك واحد آپارتمان 100 متری در خرم آباد بوده و مدارک مالکیت آن را در اختیار یکی از آشنایان خود قرار داده بوده ولی پس از مدتي متوجه مي شود آن را به مبلغ  هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به فرد دیگری فروخته ست.


جانشین انتظامی لرستان، تصریح کرد: ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و متهم در تحقیقات صورت گرفته به بزه ارتکابی اعتراف کرد.


سرهنگ میر احمدی در پایان با توصیه به شهروندان به نگهداری اسناد و مدارک هویت خود در جای امن، گفت: متهم همراه پرونده به مراجع ذی صلاح تحویل شد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی دارد.

کد خبر 1103367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha