اسامی داوطلبان واکسن کووپارس در سامانه ملی واکسن ثبت می شود

فلاح مهرآبادی گفت: برمبنای هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت و مصوبه کمیته ملی واکسن اسامی داوطلبانی که واکسن کووپارس را استفاده کرده اند در سامانه ملی واکسن ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدحسین فلاح مهرآبادی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اعلام نتایج مقابسه اثربخشی واکسن رازی کووپارس گفت: برمبنای هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت و مصوبه کمیته ملی واکسن اسامی داوطلبانی که واکس کووپارس را در سامانه ملی واکسن ثبت می شود.

 

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس افزود: اسامی افرادی که در مراحل اول، دوم و سوم واکسن کرونا رازی شرکت کرده اند به همراه کد ملی در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

 

به گفته وی هدف از اجرای این طرح برای زمانی است که استفاده از کارت واکسن اجباری شود که افراد بتوانند از طریق استعلام تأیید واکسیناسیون شوند. 

 

فلاح مهرآبادی خاطرنشان کرد: طی این مدت مشارکت ۱۴ هزار نفر را در مرحله سوم واکسن کرونا  شاهد بودیم که ۲ هزار نفر نیز واکسن مرحله دوم رازی را دریافت کرده اند.

 

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس در پایان بیان کرد: بخشی از داوطلبان با گذشت ۳۵ روز بخشی با گذشت ۱۴ روز مرحله دوم واکسن را دریافت کردند که اثربخشی آن با واکسن سینوفارم بررسی شده و نتایج آن به سازمان غذا و دارو ارسال می شود.

 

 

کد خبر 1103378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha