مهارت‌آموزی زندانیان به اشتغال ۸۰ درصدی آنها می‌انجامد

مسئول نمایندگی ستاد دیه کردستان گفت: مهارت‌آموزی و اشتغالزایی زندانیان منجر به اشتغال ۸۰ درصدی در زندان‌های استان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد خسروی  مسئول نمایندگی ستاد دیه کردستان در مراسم تکریم و معارفه رئیس زندان مریوان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات ارزشمند تعاملی با مجموعه دستگاه‌های قضایی و مساعدت موثر قضات که منتج به نتیجه ارزشمند کاهش محسوس جمعیت کیفری در سطح زندان‌های استان شده انجام گرفته است.

 

 

وی افزود:  تحولات مهارت آموزی و اشتغالزایی زندانیان مولفه مهمی برای دست‌یابی به اشتغال 80 درصدی در زندان‌هاست.

 

 

خسروی عنوان کرد: اقدامات و تحولات مدیریتی کلان در سازمان زندان‌ها برای توسعه و تحقق رسالت حمایتی و مراقبتی در این مجموعه و تبدیل زندان به مجموعه‌ای مهارت‌آموزی و حمایتی موجب شد تا مجموعه زندان‌ها پویایی و تحرکی اساسی را در برنامه گ‌های سازمانی شاهد باشد‌ و در سطح انتظارات از اقدامات و برنامه‌های سازمانی بیش از پیش بالا رود.

 

 

وی اضافه کرد:  امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکرده شاهد تحقق این اهداف ارزشمند باشیم.

 

 

جعفری رئیس دادگستری شهرستان مریوان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات صورت پذیرفته برای زندانیان و خانواده‌های آنان خواستار تعامل گسترده و مستمر این مجموعه با دادگستری و قضات برای دستیابی و تحقق سند تحول قضایی و اهداف پیش بینی شده قوه‌قضائیه در زندانها شد.

 

 

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات طیب نادری طی چندین سال در این مرکز اصلاحی و تربیتی، حمید رستمی به عنوان رئیس جدید زندان مریوان  معرفی شد.

 

 

در حاشیه این مراسم از کارکنان انتظامی شاغل در زندان مریوان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با اهدا لوح سپاس قدر دانی شد.
 

کد خبر 1103414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha