اهمیت نقش هنر در انتقال ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان

باباخانی، گفت: نقش هنر در انتقال ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان بسیار اهمیت دارد.

ناصر باباخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ما باید فرهنگی که پیر و جوان و زن و مرد را به مقاومت و دفاع از وطن کشاند، با زبان هنر به نسل های حاضر و آینده انتقال دهیم؛ و زبان هنر به ویژه هنر  نمایش در انجام این مهم خیلی گویا است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه افزود : در نشر آثار مکتوب دفاع مقدس کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است؛ اما در بخش تولید فیلم و تئاتر جای آثار فاخر خالی است.

 

وی خاطر نشان کرد: مرصاد نقطه پایان منافقان در اسلام‌آباد غرب و از لحظه‌های حساس تاریخ دفاع مقدس است و به همین دلیل مقاومت جایگاه ممتازی در ایران معاصر داردو اگر جنایات منافقین و مقاومت مردم اسلام آباد در عملیات مرصاد را به زبان هنر بیان نکنیم، کوتاهی کرده ایم و لذا در این راستا باید تلاش و کوشش کنیم.

 

باباخانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره مرصاد یکی از ابزارهایی است که توانسته است بخشی از رسالت این حماسه بزرگ را به دوش بکشد و بهترین ابزار هنری برای انتقال ارزش‌های این حماسه در کشور باشد و توانسته با تمام تنگناها و مشکلات خود را مطرح کند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه در پایان گفت: وظیفه داریم در این جشنواره به عنوان ارزش مشارکت کنیم و لذا از همه ظرفیت ها و توان خود برای مشارکت و معرفی مقاومت های مردم در عملیات مرصاد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 1103431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha