برگزاری  سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در کرمانشاه

ربانی نژاد، گفت: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در حال برگزاری است.

مهدی ربانی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ثبت‌نام داوری کودکان و نوجوانان کرمانشاهی همزمان با سراسر کشور برای حضور و داوری مخاطبان کودک و نوجوان در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فراخوان شد که علاقه مندان از روز ( ۲۴ شهریورماه و تا ۳ مهر) در سامانه اعلام شده، ثبت نام کردند.
 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  افزود: بر اساس این فراخوان عمومی که به همت دبیرخانه و بخش‌های استانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان انجام شد، کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ ساله (متولدین ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۴) از طریق سامانه جشنواره به آدرس www.portal.icff.ir در بخش داوری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام نمودند که از روز جمعه (۱۶مهر) کار خود را آغاز  کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس در شهرهای میزبان جشنواره در سطح کشور، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا کرده و پس از تماشای فیلم‌ها، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند.

 

ربانی نژاد با اشاره به اینکه  بلیط فروشی وجود ندارد و  بازدید براى عموم آزاد نیست، اظهار کرد: امکان دیدن فیلم ها  به صورت مجازی در همان ساعت اکران از طریق پلتفرم های  فیلمیو و هاشور فراهم است.

 

کد خبر 1103455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha