مهمترین ماموریت پلیس در کنار مردم بودن است

رزمجویی گفت: مهمترین موضوع در ماموریت های پلیس خدمت رسانی و در کنار مردم بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (یکشنبه ۱۸ مهردر دیدار با امام جمعه جهرم با اشاره به شعار سالانه نیروی انتظامی بر اساس سیاست های ابلاغی، گفت: امسال شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» انتخاب شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم افزود: با پیشرفت تکنولوزی در عرصه اجتماعی، پلیس نیز باید در این زمینه رشد کند تا اثرگذارتر شود.

 

وی با اشاره به اینکه گستردگی و تنوع ماموریت ها در نیروی انتظامی سبب شده مردم از طیف های مختلف با پلیس یک ارتباط تنگاتنگ داشته باشند، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲۶‪ ماموریت برای پلیس تعریف شده که باید قابلیت انعطاف پذیری بیشتر شود تا اثر گذاری خود را به جامعه نشان دهد

 

 رزمجویی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع در این ماموریت ها خدمت رسانی و در کنار مردم بودن است، عنوان کرد: هر جا توانستیم ارتباط با مردم برقرار کنیم اثر گذاری بیشتری داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه نیازمند همراهی با همه ارگان ها و دستگاه های اجرایی هستیم، گفت: در جهرم همراهی و مشارکت هم از ناحیه مردم و هم دستگاه ها و نهادها وجود دارد و انتظار داریم دستگاه های اجرایی همکاری خود را بیشتر نشان دهند.

کد خبر 1103473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha