هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان کرمان اواخر مهرماه انتخاب می شود

فتحی زاده گفت: انتخاب هیئت مدیره مذکور متشکل از ۹ نفر، ۲۹ مهر ماه جاری برگزار می شود که این افراد لزوماً باید مدیران مؤسسات قرآنی استان باشند.

رضا فتحی زاده، در حاشیه جلسه هیئت نظارت برگزاری انتخاب هیئت مدیره مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: هیئت نظارت به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و عضویت اداره کل تبلیغات اسلامی، مدیر حراست ارشاد و بنده به عنوان عضو تشکیل شد.

 

مسئول دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: انتخاب هیئت مدیره مذکور متشکل از ۹ نفر، 29 مهر ماه جاری برگزار می شود که این افراد لزوماً باید مدیران مؤسسات قرآنی استان باشند.

 

وی با اشاره به اینکه این انتخاب هر چهار سال یکبار انجام می شود؛ افزود: کمک به امورات مؤسسات قرآن، هم افزایی و رفع مشکلات مؤسسات و پیگیری امورات آنها، مواردی است که هیئت مدیره باید دنبال کند و در استان کرمان 180 مؤسسه مجوز دار می تواند در این انتخابات شرکت کند.

 

فتحی زاده در خصوص فعالیت این مؤسسات از زمان شروع کرونا تا کنون اظهار کرد: بیشتر در حوزه آموزش و اکثراً در فضای مجازی فعال بودند و برخی مؤسسات هم حفظ قرآن تلفنی را دنبال می کردند.

 

وی از ایجاد بانک اطلاعات فعالان قرآنی استان خبر داد و گفت: سامانه مربوطه توسط دانشگاه شهید باهنر کرمان طراحی شده که مراحل پایانی را طی می کند.

 

این مسئول در پایان بیان کرد: برای ۶ ماهه دوم سال جاری برنامه هایی به معاونت قرآنی وزارت ارشاد پیشنهاد دادیم اما آنچه فعلاً فراخوان آن صادر شده جشنواره فرهنگی هنری خانواده و سبک زندگی مهدوی است.

 

 

کد خبر 1103474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha