ضرورت تمرکز بر ماموریت ها در نیروی انتظامی برای ارتقا و بالا بردن کیفیت کارها

حجت الاسلام مدبر بر ضرورت تمرکز بر ماموریت ها در نیروی انتظامی برای ارتقا و بالا بردن کیفیت کارها تاکید کرد و گفت: باید روی روی تک تک ماموریت ها متمرکز شد که چگونه می شود آن را بهتر انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (یکشنبه ۱۸ مهردر دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان جهرم که همزمان با هفته «نیروی انتظامی» انجام شد، گفت: مردم جهرم در طول تاریخ ثابت کردند وفادار به ارزش های انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام مدبر افزود: بر اساس آمارها، تعداد شهدای جهرم از بسیاری از استان های دیگر بیشتر است و این گویای آن است که مردم این دیار شایسته خدمت هستند.

 

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) به مردم جهرم، اظهار کرد: امام فرموده بود «من دلداده مردم جهرم هستم»، و رهبری انقلاب نیز لقب «دارالمومنین» را به این شهر دادند.

 

امام جمعه جهرم با گرامی داشت هفته «نیروی انتظامی» با اشاره به پیام رهبری انقلاب به عوامل ناجا، عنوان کرد: رهبری فرمودند «باید خدمت گذاری ها در نیروی انتظامی ارتقا پیدا کند» یعنی باید کیفیت کارها بالا رود.

 

 وی با اشاره به اینکه کمتر نهاد و سازمانی است که تعداد ماموریت آن به اندازه نیروی انتظامی باشد، تاکید کرد: باید روی روی تک تک ماموریت ها متمرکز شد که چگونه می شود آن را بهتر انجام داد.

 

خجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه رهبری فرمودند نیروی انتظامی باید نماد اقتدار و رحمت باشد، تصریح کرد: پلیس باید مسلح به این 2 ویژگی باشد و به جا از آن استفاده کند.

 

امام جمعه جهرم عنوان کرد: نیروی انتظامی ابهت اقتدار خود را به رخ کسانی بکشد که می‌خواهند نظم و امنیت را مختل کنند و رحمت خود را نیز به مردم نشان دهند.

 

 

کد خبر 1103476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha