چهارمین همایش ملی «دانشگاه اخلاق‌مدار» برگزار می‌شود

چهارمین همایش ملی «دانشگاه اخلاق‌مدار» ۲۲ آذرماه از سوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، چهارمین همایش ملی «دانشگاه اخلاق‌مدار» را در آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌کند. از جمله اهدافی که برای این همایش بیان شده شامل «ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری اخلاقی به‌عنوان بنیادی‌ترین پایه در اخلاق حرفه‌ای»، «تبیین و گسترش اخلاق حرفه‌ای در سطح دانشگاهیان»، «ارائه‌ راهکارهای عملی برای تقویت و ترویج اخلاق در بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان»، «ترویج اخلاق در آموزش، پژوهش، فضای مجازی و مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به جامعه»، «طراحی الگوی مسئولیت‌پذیری اخلاقی دانشگاهی» و «نقش‌آفرینی دانشگاه در تعالی اخلاقی جامعه» است.
 
 
محورهای این همایش نیز شامل «مؤلفه‌ها، ویژگی‌ها و راه‌کارهای تحقق دانشگاه اخلاق‌مدار»، «ارائه الگوی سنجش مولفه‌های دانشگاه اخلاق‌مدار»، «اخلاق آموزش الکترونیکی»، «اخلاق حرفه‌ای در نظام آموزش، پژوهشی، فرهنگی و اداری دانشگاه» و «مسئولیت اخلاقی کنشگران دانشگاهی» هستند.
 
 
چهارمین همایش ملی «دانشگاه اخلاق‌مدار» در تاریخ ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در  این همایش تا ۱۵ آبان سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و ارسال مقاله در این همایش شرکت کنند.
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی https://ethics.ut.ac.ir/ مراجعه کنید.
کد خبر 1103494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha