عاملان اقدام تروریستی قندوز افغانستان باید مجازات شوند

آیت الله نوری همدانی در پیامی با بیان اینکه حادثه تروریستی در استان قندوز افغانستان، باعث غم و اندوه هر انسان آزاده‌ای است، بر ضرورت مجازات عاملان این جنایت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی، در پیامی اقدام تروریستی و جنایتکارانه مسجد سیدآباد، استان قندوز افغانستان را تسلیت گفت و تاکید کرد: این اقدام کینه توزانه، باعث غم و اندوه نه تنها مسلمانان، بلکه هر انسان آزاده‌ای گردید.

 

متن کامل پیام آیت الله نوری همدانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا.

با کمال تأسف شاهد کشتار جمع کثیری از نمازگزاران مظلوم و بی گناه مسجد سید آباد استان قندوز هستم.

این اقدام کینه توزانه، باعث غم و اندوه نه تنها مسلمانان بلکه هر انسان آزاده‌ای گردید، از این رو بر همه انسان‌ها و بر همه مسلمانان لازم است آن را محکوم کنند و این جنایتکاران؛ چه کسانی که در کشتار و زخمی کردن دخالت داشتند و چه کسانی که به‌عنوان پشتیبانی و چه کسانی که نقشه این جنایت‌ها را می‌کشند مجازات شوند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و با عرض تسلیت و تعزیت و ابراز همدردی با ملت مسلمان افغانستان و خانواده این قربانیان مظلوم، از خداوند سبحان برای آن شهدای عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر عظیم را مسئلت می‌نمایم.

حسین نوری همدانی

۱۸ مهر ماه

کد خبر 1103518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha