تجلیل از نمونه های ترافیکی  به مناسبت هفته ناجا در پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران

از نمونه های ترافیکی به مناسبت هفته ناجا در پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران و با حضور مسئولان تجلیل بعمل ‌آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز با حضور سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ سلیمانی رئیس پلیس راهور شرق استان تهران و برخی از مسئولان حوزه شرق استان تهران از نمونه ترافیکی یکسال گذشته در این حوزه تجلیل بعمل آمد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این مراسم گفت: تمام سعی و تلاش مجموعه نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران بر آن است که کاربران ترافیکی دچار  ضرر  کمتری شوند و با فرهیختگی کامل در کاهش تلفات و مجروحین موثر باشیم.
وی افزود : ۳۸ درصد از تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو اتفاق افتاده است که می طلبد همه ما از مجموعه نیروی انتظامی گرفته تا مردم عزیز در اجرای دستور العمل های ترافیکی و دستورالعمل ها و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.



سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم بیان داشت: از مهر سال گذشته تا امسال در جمع تصادفات ۱۳ درصد کاهش داشته است و در مورد  جانباختگان نسبت به سال گذشته  ۱۲ درصد کاهش داشته است همچنین در مورد مجروحین نیز خوشبختانه ۸ درصد کاهش داشته است.

وی عمل به دستورات و مصوبات ستاد ملی کرونا را در مجموعه راهور شرق استان تهران جزو اولویت ها دانست و ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی به ویژه راهنمایی و رانندگی در اجرای قوانین ستاد کرونا در راس هرم قرار گرفته بود و محدوجدیت ها را اجرا می کرد.


گفتنی است، در پایان این مراسم از نمونه های ترافیکی با لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 1103551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha