مشکلات اصفهان نادیده گرفته شده است

نورصالحی گفت: مشکلات اصفهان با برچسب زنی برخودار بودن از منابع نادیده گرفته شده و امروز چالش های زیادی درسراسر استان وجود دارد.

*به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، محمد نورصالحی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ظرفیت های این استان و مشکلات و چالش های آن اظهارداشت: استان اصفهان ظرفیت های زیادی دارد اما چالش و معضلات آن نیز زیاد و متعدد است.

 

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: مشکلات اصفهان با برچسب زنی برخودار بودن از منابع نادیده گرفته شده و امروز چالش های زیادی درسراسر استان وجود دارد که مسئولان در رده ها و قوه های مختلف باید به آن بپردازند.

 

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دغدغه ها را در سطح ملی دنبال کنند، تصریح کرد: حواشی و مشکلات کوچک مانع از رسیدگی به دغدغه ها و چالش های بزرگ حوزه انتخابیه شده که لازم است نمایندگان به نیازهای اساسی این استان بپردازند.

 

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به انتخاب استاندار جدید اصفهان گفت: این انتصاب باید بتواند روح جدیدی در مدیریت استان ایجاد و برای مشکلات اقدام شود.

 

وی همگرایی و هم فکری بین مسئولان شهری، استانداری، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رفع مشکلات ضروری بیان کرد و اذعان داشت: در قالب یک کارگروه مسائل و چالش ها توام با راهکار مورد بحث قرار گیرد.

 

*زکات و خمس کشاورزان اصفهان

 

نورصالحی با اشاره به تاثیرات خشکسالی و خشکی زاینده رود بر معیشت و زندگی کشاورزان اصفهان گفت: آن وقت که آب بود و کشاورزی رونق داشت، مردم فعال در این عرصه خمس و زکات می پرداختند ولی امروز دچار مشکل شده اند.

 

وی ادامه داد: همین مردم خیر و پرداخت کننده خمس و زکات به دلیل مشکل آب و خشکی زاینده رود برای امرار معاش خود نیازمند صدقه هستند.

 

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه در تصمیم گیری ها این استان را برخوردار می نامند، تصریح کرد: اصفهان با جاری شدن زاینده رود، رفع مشکل دامداران و فرونشست و فعالیت نخبگان در این استان می تواند برخوردار باشد وگرنه با حجمی از معضلات روبروست.

کد خبر 1103604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha