بهره برداری از ۱۷۹ طرح، دستاورد سفر مقام معظم رهبری به شیروان

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: بهره برداری از ۱۷۹ طرح و پروژه، دستاورد سفر مقام معظم رهبری به شیروان در ۲۴ مهرماه سال ۹۱ بود.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: بهره برداری از 179 طرح، دستاورد سفر مقام معظم رهبری به شیروان در 24 مهرماه سال 91 بود که این تعداد طرح در زمینه های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشتی، خدماتی، گاز رسانی، آبرسانی، راه روستایی و غیره انجام شده است.

 

سرپرست فرمانداری شیروان عنوان کرد: برای اتمام آن طی سال های 95-91 ، هزار و 520 میلیارد ریال اعتبار تخصص داده و هزینه شد.

 

ذوالفقاری اعتبار تخصیص داده شده و پیشرفت فیزیکی طرح ها را 100 درصد عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار بین 26 دستگاه اجرایی توزیع و هزینه شد که با اتمام طرح ها شاهد خدمات در اقصی نقاط شهرستان و رشد، تحول و توسعه بزرگی بودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین طرح ها در حوزه گازرسانی به 80 روستا، نوسازی مدارس 20 طرح، بنیاد مسکن 11 طرح هادی روستایی و راه و شهرسازی 11 طرح صورت گرفته است.

 

24 مهر ماه سال 91 شهرستان شیروان میزبان سفر مقام معظم رهبری و هیات همراه بود اين سفر روحيه مضاعفي را در مردم ايجاد كرد زيرا كه مقام معظم رهبري به تمام مسائل و نقاط توجه ويژه داشتند و بركات رهبري از بعد معنوي قابل شمارش نيست.

 

شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهر پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1103624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha