۶۰ بسته غذایی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

معاشرتی گفت: در قالب رزمایش «همدلی و احسان»، ۶۰ بسته غذایی در بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان آستارا توزیع شد.

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، اعضای کانون امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید عظیم نوروزی به همراه سایر مجموعه‌های فعال در مسجد در لبیک به فرمایشات رهبری بارها بسته های غذایی و بهداشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد‌ه‌اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه در مرحله جدید رزمایش «همدلی و احسان»، ۶۰ بسته غذایی در بین نیازمندان مناطق مختلف این شهرستان توزیع شد، افزود: این بسته‌ها شامل برنج، تن ماهی، چای، لوبیا، عدس، ماکارونی، سویا، روغن مایع، پنیر، رشته پلو و آش و نمک بود.

 

وی ارزش هر بسته غذایی و بهداشتی توزیع شده در بین نیازمندان را سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: بسته‌های غذایی در مجموع به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال بین فقرا و اقشار آسییب‌دیده از کرونا توزیع شد.

 

معاشرتی تصریح‌کرد: در ادامه نیز تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان در دستور کار است و امیدوارم خیرین در این راستا دست ما را بگیرند و همانند گذشته در کارهای خیر و خداپسندانه سهیم باشند.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید نوروزی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: امید است چنین اقدامات موثر از سوی گروه‌های جهادی همچنین با همکاری و تلاش خیرین تا شکست دادن قطعی ویروس منحوس کرونا ادامه داشته باشد.

کد خبر 1103651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha