هم‌افزایی بسیج و کانون های مساجد در ارتقاء فرهنگ دینی موثر است

بهرامی تعامل میان بسیج و کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) جونقان را مثال‌زدنی دانست و گفت: این تعامل همواره با نظارت امام جماعت و روحانی مسجد همراه است.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد تعامل میان بسیج و کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) جونقان را مثال‌زدنی دانست و اظهار داشت: این تعامل همواره با نظارت امام جماعت و روحانی مسجد همراه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری «ارشاد» به عنوان نهادی مردمی به دنبال ترویج فرهنگ و هنر انقلابی در بستر مساجد است.

 

وی گفت: در این مسیر به دنبال تعامل حداکثری با متولیان امور مساجد به ویژه بسیج عزیز هستیم، چنانچه امروز تعامل میان بسیج و کانون های مساجد مثال‌زدنی بوده و این تعامل همواره با نظارت امام جماعت و روحانی مساجد همراه است.

 

بهرامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه سال ۹۱ درباره کانون های مساجد، اظهار کرد: ایشان در آن روز در دیدار با علما و روحانیون استان خراسان شمالی تاکید کردند: «من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید».

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با هدایت و رهبری امامان محترم مساجد می توانند در ارتقا فرهنگ دینی و نشر معارف اهل بیت (ع) منشا آثار ماندگار باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان با اشاره به تاکید رهبری معظم انقلاب بر هم‌افزایی کانون های مساجد و بسیج «با همکاری بسیج، این کانون های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید»، ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری به عنوان یکی از فعال ترین ارکان های مسجدی، همواره از همکاری و هم‌افزایی با دیگر ارکان مسجدی استقبال کرده اند.

 

وی با تاکید بر حضور جوانان در مساجد گفت: مساجد باید از حضور جوانان بهره برده و در ابتدای اسلام همه مسائل از مسجد نشات می گرفت و در انقلاب نیز مساجد پایگاه اصلی بود.

 

کد خبر 1103653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha