تدارک بچه مسجدی های کانون شهید باکری برای سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: با توجه به هم زمانی هفته نیروی انتظامی با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) بنابراین بچه های مسجد در تدارک ویژه برنامه های گرامیداشت این مناسبت ها هستند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های پیش روی کانون شهید باکری، گفت: با توجه به هم زمانی هفته نیروی انتظامی با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) بنابراین بچه های مسجد در تدارک ویژه برنامه های گرامیداشت این مناسبت ها هستند.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: قصد داریم عصر پنج شنبه یادواره شهدای نیروی انتظامی را با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت وطن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کنیم.



وی بیان کرد: از برنامه های این یادواره، سخنرانی، روایت گری و همچنین تجلیل از خانواده های معظم این شهدا است.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: از آنجایی که در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) هستیم بنابراین در نظر داریم همچون گذشته مراسم سوگواری این امام همام را با رعایت نکات بهداشتی در ۲۰ روستای محروم و دور افتاده رودبار جنوب برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: مراسم سوگواری به همت بچه مسجدی های گروه جهادی  کانون فرهنگی هنری شهید باکری همراه با سخنرانی و مداحی در این روستاها برگزار می‌شود.


وی اظهار کرد: همچنین هم زمان با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) طرح اطعام نیازمندان در دستور کار قرار دارد و در همین راستا با مشارکت اعضای گروه جهادی شهید باکری تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری پخت کرده و سپس در بین نیازمندان ۲۰ روستا توزیع می شوند.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه اعتماد مردم و خیرین را یکی از نقاط قوت کانون شهید باکری برشمرد و عنوان کرد: همواره برای شفاف سازی و آگاهی بخشی برنامه ها و فعالیت های کانون، گزارش آن را از طریق خبرگزاری شبستان و یا فضای مجازی منتشر می کنیم که این امر زمینه اعتماد و حمایت مردم و خیرین از فعالیت های جهادی مسجد محور کانون را فراهم کرده است.

کد خبر 1103657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha