مسابقه نقاشی ویژه کودکان جامعه کارگری در هرمزگان برگزار می شود

شکوه از برگزاری مسابقه نقاشی همزمان با هفته کودک در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمد شکوه » در کمیته برنامه ریزی هفته کودک اداره کل، تعاون،کار و رفاه اجتماعی که با حضور دبیر خانه کارگر استان هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاههای فرهنگی برگزار شد اظهارداشت: کودکانی که پدرانشان جزوی از جامعه کارگری محسوب می شوند متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می گیرند و نیاز است با برنامه ریزی هایی نشاط آفرینی در این قشر دنبال شود.

 

وی افزود: کرونا حتی بزرگسالان را هم از لحاظ روحی، روانی و عاطفی مورد آسیب قرار داده است و در این بین کودکان آسیب پذیری بالاتری دارند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: هفته کودک بهانه مناسبی است تا طی آن برنامه هایی برای کودکان جامعه کارگری اجرا شود و به همین جهت در نظر داریم که مسابقه نقاشی را با موضوع کارگری و "شغل پدر من" برگزار کنیم.

 

وی عنوان کرد: کودکان دارای گروه سنی ۵ الی ۱۲ سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند و برای نفرات برتر این مسابقه نیز جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

 

شکوه تصریح کرد: این مسابقه از ٢٠ مهرماه آغاز و تا ٢٠ آبان ماه به مدت یک ماه کودکان واجد شرایط سنی می توانند آثار خود را هم به صورت مجازی از طریق شماره هایی ‌که در نظر گرفته می شود و هم به صورت فیزیکی به ادارات کار شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده به صورت نمایشگاه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

 

 

کد خبر 1103672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha