راهبرد فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در بیانات رهبرمعظم انقلاب در ۱۹ مهر عنوان شد

حجت الاسلام شکری با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز بیانات رهبرمعظم انقلاب در ۱۹ مهر گفت: راهبرد فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در بیانات رهبرمعظم انقلاب در ۱۹ مهر عنوان شد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرا رسیدن سالروز بیانات رهبرمعظم انقلاب در ۱۹ مهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  راهبرد فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در بیانات رهبرمعظم انقلاب در ۱۹ مهر عنوان شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: رهبرمعظم انقلاب در ۱۹ مهر طی سفر به مشهد مقدس می فرمایند: « من سفارش می کنم کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، همچنین بر اهمیت فعالیت بسیج با کانون های مساجد نیز تأکید کردند. 

 

وی با اشاره به اهمیت بیانات رهبرانقلاب بیان کرد: فرمایشات رهبرمعظم انقلاب نقشه راه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد است تا در صفوف به هم پیوسته با محوریت نوجوانان و جوانان صاحب فکر و اراده در نهاد مسجد تحولات جدی ایجاد کنند. 

 

وی اظهار کرد: شکل گیری طرح ملی فهما از جمله برنامه های محوری در کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در راستای شبکه سازی منسجم با هدف تقویت برنامه ها و اهداف عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد شکل گرفت.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی کانون های فرهنگی هنری مساجد وسعت و حجم برنامه ها متناسب با نیاز روز است به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا نیز شاهد این حضور و برنامه ریزی در فضای کانون های مساجد بودیم. 

 

متن فرمایش رهبرمعظم انقلاب در ۱۹ مهر به شرح زیر است:

 

« من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید،البته با همکاری بسیج. بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد اختلاف به وجود بیاید. با همکاری بسیج این کانون های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید. برایش کار کنید. بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیازِ آن جوانی است که آن جا حضور پیدا می کند ، فراهم کنید. مطالعه کنید. کتاب هایی وجود دارد که می شود از این کتاب ها استفاده کرد. کتاب هایی هست، بروید بپرسید،تحقیق کنید از کسانی که اهلش هستند. خودتان را مجهز کنید . مسلح کنید به سلاح معرفت و استدلال . بعد به کانون های فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوان ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید . با سماحت و مدارا». 

 

 

کد خبر 1103676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha