معضل سگ های ولگرد در جهرم برطرف می شود

سامانی گفت: معضل جمع آوری سگ های ولگرد به تصویب شورای اسلامی شهر جهرم و روند اجرایی آن مورد تایید معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم رسیده است.

«مصطفی سامانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: معضل جمع آوری سگ های ولگرد به تصویب شورای اسلامی شهر جهرم و روند اجرایی آن مورد تایید معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم رسیده که البته  لازم به ذکر است که فرایند اداری آن اندکی زمان بر بوده و در این خصوص  کوتاهی از طرف شورا و شهرداری صورت نگرفته است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم افزود: در رابطه با بحث زنده گیری سگ‌های ولگرد با یک پیمانکار توافق شده که در حال طی شدن فرایند انعقاد قرارداد است.

 

وی بیان کرد: خودرو مناسب جهت جمع آوری سگ های ولگرد آماده و قفس مناسب و استاندارد  جهت نصب بر روی خودروی مذکور جهت زنده گیری سگ های ولگرد ساخته شده است.

 

سامانی خاطرنشان کرد: همچنین زمین جهت نگهداری سگ های ولگرد مشخص شده است که در حال بررسی شرایط زیست  محیطی آن هستیم.

 

وی عنوان کرد: در سال های اخیر معضل جمع آوری سگ های ولگرد دغدغه بسیاری از شهر های کشور بوده و هست که امیدواریم این مشکل در شهر ما هر چه سریع تر مرتفع شود.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم در پایان از رسانه ها که با انتقادات و پیشنهادات سازنده شورای اسلامی شهرجهرم را یاری می کنند، قدردانی کرد.

کد خبر 1103691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha