اصناف باید در تصمیم گیری و تصمیم سازی حضور داشته باشد اما اینگونه نیست

نوده فراهانی با بیان اینکه اصناف باید در تصمیم گیری و تصمیم سازی حضور داشته باشد، اما اینگونه نیست، گفت: با تولید کالا، بخش عرضه کالا تنظیم می‌شود و این روند در روی کاغذ اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران شب گذشته (یکشنبه 18 مهر) در برنامه تیتر امشب شبکه یک سیما با بیان اینکه مردم گرانفروشی را از چشم اصناف می‌بینند اما گرانی و گرانفروشی دو مقوله است، گفت: ما با گرانفروشی که در برخی از صنوف رخ می‌دهد برخورد می‌کنیم، اما در گران شدن کالا‌ها و تصمیماتی که گرفته می‌شود، دخیل نیستیم و نمایندگان اصناف حضور ندارند.

 

وی با بیان اینکه اصناف باید در تصمیم گیری و تصمیم سازی حضور داشته باشد، اما اینگونه نیست، گفت: با تولید کالا، بخش عرضه کالا تنظیم می‌شود و این روند در روی کاغذ اتفاق نمی‌افتد.

 

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه رقابت، عرضه، تولید و نظارت به بازار سامان می‌دهد، اما نظارت مطابق میل نیست. اگر در عرضه و تقاضا مشکل داشته باشیم؛ نظارت هم کافی نخواهد بود، گفت: در بخش بازرسی و نظارت کمبود داریم. در تهران به این بزرگی حداقل هزار بازرس نیاز است.

کد خبر 1103702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha