فرهنگسرای خانواده وبینار آموزشی «با هم برای هم» را برگزار می کند

به همت فرهنگسرای خانواده وبینار آموزشی با عنوان «با هم برای هم» با حضور محسن لواسانی(متخصص روانشناسی) روز سه شنبه ۲۰ مهر ساعت ۱۰ در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ در این وبینار آموزشی درباره پیش نیازها، مشکلات و راهکارهای ازدواج سالم بحث و تبادل نظر می شود و نکات مهم و کاربردی در زمینه هدف اصلی ازدواج، ازدواج جوانان و ترغیب آنان برای ازدواج، اهمیت و راهکارهای ازدواج آسان مورد بررسی قرار گیرد.  

وبینار آموزشی با عنوان «با هم برای هم» با هدف ارتقا کیفیت زندگی، تحکیم نهاد خانواده و حمایت از نهاد خانواده برگزار می شود.

ازدواج یکی از رویدادهای مهم زندگی است و از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی با ثبات و هدفمند میان زن و مرد شناخته می‌شود  و در حال حاضر با توجه به جمعیت جوان کشور سعی شده است در این نشست نکات اساسی و مهم مطرح می شود. 

لواسانی(روانشناس، نویسنده، مشاوره خانواده و مدرس دانشگاه) دارای دکترای تخصصی روان‌شناسی از دانشگاه خوارزمی است و تالیف‌هایی چون روانشناسی عشق، درآمدی بر فرهنگ و رفتار اجتماعی و سرپرستی مراکز فرهنگی و هنری در کارنامه کاری خود دارد.

وبینار آموزشی «با هم، برای هم» در سامانه شهرآموخت به https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family در دسترس علاقه مندان است.

کد خبر 1103748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha