جوانان کانون ها اجازه جولان دادن به کرونا نمی دهند

میر ویسی، گفت: با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا جوانان در کانون ها اجازه نمی دهند این ویروس منحوس باعث تعطیلی فعالیت کانون ها شود.

یونس میر ویسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به مشکلات مالی و کرونا فعالیت چشمگیری نداشتیم ولی اجازه ندادیم کانون و فعالیت هم تعطیل شود.

 

مسئول کانون شهید رجایی گیلان‌غرب  افزود:برگزاری  کلاس های قرآنی و احکام ، مطالعات ، مسابقات مجازی ، مسابقات ورزشی و روخوانی قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

 

وی بااشاره به عدم برگزاری کامل کلاس ها در کانون خاطر نشان کرد: یکی دیگر از دلایل که باعث انجام نشدن برخی برنامه ها و فعالیت های کانون شد  ، شرایط خطرناک کرونایی و پرهیز از تجمع و گردهمایی ها مانع از اجرای  کامل فعالیت ها شد .

 

میرویسی تصریح کرد:برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه  که در کنار یادمان شهدای گمنام با همکاری اوقاف و امور خیریه و نهاد های فرهنگی، برپایی موکب و توزیع نذورات و پذیرایی بیرون بر و همچنین پخش بسته های فرهنگی است.

 

مسئول کانون شهید رجایی گیلان‌غرب اظهار کرد: در ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع) و ماه صفر مراسم روضه خوانی ، برپایی موکب در ۱۲ روز از محرم ، سینه زنی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

وی گفت: از اپتدای شروع کرونا تا کنون مراحل ضد عفونی و گند زدایی منطقه تحت پوشش کانون انجام شده و آموزش های لازم به مردم داده شده است.

 

میرویسی در پایان با اشاره به شروع رویداد سوم فهما تصریح کرد:جوانان این کانون با شور و اشتیاق خاصی در این رقابت سالم شرکت خواهند کرد.

 

کد خبر 1103751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha