مرکز نیکوکاری مسلم ابن عقیل(ع) دیه سه زندانی جرائم غیرعمد را جمع آوری کرد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان گفت: مرکز نیکوکاری مسلم ابن عقیل(ع) شیروان دیه سه زندانی جرائم غیرعمد را جمع آوری و تحویل انجمن حمایت از زندانیان شیروان داد.

«محمد محمدزاده قانعی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه میزان مبلغ را اعلام نمی کنیم، اظهار کرد: با شناسایی زندانیان جرائم غیرعمد برای نخستین بار توسط کمک های مردمی و خیرین در این مرکز این اقدام صورت گرفت و ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان خاطرنشان کرد: همچنین طی ۶ ماهه نخست امسال، مرکز نیکوکاری مسلم بن عقیل(ع) شیروان یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای نیازمندان جمع آوری کرد که این مبلغ جمع آوری شده برای ایتام، هزینه درمان، گوشت گوسفندی و مرغ، لوازم التحریر و کتاب دانش آموزان و تعمیرات ساختمان نیازمندان و اجاره بها هزینه شده است.

 

محمدزاده قانعی اضافه کرد: برای سایر موارد از جمله خرید کفش، اشتغال برای نیازمندان، تهیه لباس برای نیازمندان، تهیه لوازم خانگی، بُن نان، بسته های موادغذایی، اطعام و پرداخت کمک نقدی به نیازمندان برای معیشت هزینه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان تصریح کرد: بیشترین مبلغ جمع آوری شده جهت پرداخت کمک نقدی به نیازمندان برای معیشت به مبلغ یک میلیارد و 330 میلیون ریال و پس از آن تهیه بسته های مواد غذایی به مبلغ، 660 میلیون ریال برآورد شده است.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: همچنین با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید 353 میلیون ریال جهت لوازم التحریر و کتاب دانش آموزان و 243 میلیون ریال جهت تهیه لباس برای نیازمندان هزینه شده است.

 

 

کد خبر 1103771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha