تمدید ارسال آثار بخش نمایشی صحنه ای و خیابانی به جشنواره ملی تئاتر مرصاد

فاضلی زاد، گفت: ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد در بخش نمایشی صحنه ای و خیابانی تا تاریخ ۳۰ مهرماه جاری تمدید شده است.

بهرام فاضلی زاد  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط حاکم بر شهرستان های کشور و کاهش فعالیت گروههای نمایشی ، دبیرخانه جشنواره با درخواست گروههای نمایشی برای تمدید مواجه شد و با درخواست دبیر جشنواره و موافقت اعضاء شورای سیاستگذاری جشنواره تمدید تا تاریخ های در نظر گرفته شده تمدیدشد. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش نمایشنامه نویسی ، نمایش نامه خوانی ، تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای در شهرستان اسلام آبادغرب برگرار و علاقمندان می توانند در سه بخش رقابتی نمایشنامه نویسی و تئاتر خیابانی و صحنه ای آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 
وی بابیان اینکه تئاتر مرصاد از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است تصریح کرد:  برای اجرایی شدن این جشنواره  اقدامات مناسبی از جمله راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره ، تدوین آیین نامه جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در حال انجام است و تلاش برای در سرفصل قرار گرفتن جشنواره و راه اندازی صفحه ویژه جشنواره ملی تئاتر مرصاد از  اقدامات لازم برای این رویداد مهم ملی است. 

 

فاضلی زاد اظهار کرد : فایل فراخوان و نحوه شرکت دراین جشنواره بر روی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به آدرس  slgh.farhang.gov.ir  قرار گرفته است و علاقمندان جهت شرکت با مراجعه به این آدرس می توانند در جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 1103776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha